Zgodovina - Bonopan
17348
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17348,page-child,parent-pageid-17798,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_text_scaledown,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Zgodovina

Leta 2001 je Skupina Lesaffre ustanovila podjetje Bonopan. Šest zaposlenih je prevzelo odgovornost za razvoj distribucije in oskrbo slovenskega trga z izdelki proizvodnega programa Skupine Lesaffre. Osrednjo pozornost je posvečalo oskrbi pekov in trgovin s svežim kvasom.

Še v prvi polovici devetdesetih let prejšnjega stoletja so potrošniki kupovali kvas na grame, trgovci so rezali 500 gramske kocke na manjše koščke v velikosti po želji kupca. Zagotavljanje higienske neoporečnosti kvasa pa je narekovalo sprejetje zakona, ki je prepovedoval rezanje kvasa na manjše enote in s tem omejilo trgovanje z velikimi pakiranji ter spodbudilo uvedbo novih, malih pakirnih enot – kockic kvasa v velikosti enkratne uporabe gospodinjstev. Tako so bile prve kockice kvasa na slovenskem trgu prav 42g težke kocke kvasa Fala, ki je v tistem času prihajal v Slovenijo neposredno iz Francije. Danes proizvajajo kvas Fala na Madžarskem, tako tega, ki se uporablja v pekarstvu, kot gospodinjskega.

Pekovskemu kvasu blagovne znamke Fala in Di-go v obliki kock so se z razvojem dejavnosti pridružile druge različice kvasov: suhi kvas, drobljeni kvas v vrečah, zmrznjeni kvas, tekoči kvas, specialni kvas za sladka testa in specialni kvas za kisla testa. Prilagajanje ponudbe posebnim potrebam pekov predstavlja temeljno usmeritev podjetja, ki si na ta način trudi predstavljati vse novosti, ki so plod znanstvenega dela skupine strokovnjakov v oddelku R&R matične družbe.

Sčasoma je vedno večjo pozornost zahteval dopolnjujoči program za peke, saj se je linija izdelkov dopolnjevala, prilagajala potrebam in priložnostim. Status dobavitelja kvasa z vedno bogatejšo ponudbo dodatkov in izboljševalcev ni več ustrezal dejanski dejavnosti, kot bolj primeren opis se je zdel »kvas in pekovske rešitve«. Izboljševalcem, dodatkom in mešanicam za kruh ter pekovsko pecivo so se leta 2007 pridružile surovine za slaščičarstvo, nekaj teh iz proizvodnega programa Lesaffre, pretežni del pa iz linije zastopstva blagovne znamke Martin Braun. Pomembna pridobitev z vidika ponudbe slaščičarskih izdelkov je bila v letu 2010 priključitev izdelkov iz linije sadnih polnil Moby Dick.

Spreminjajočim razmeram na trgu je sledila tudi organizacija podjetja. S spremembo notranje organizacije in kadrovsko okrepitvijo smo omogočili izboljšanje medsebojnega sodelovanja s kupci, zagotovili nadaljnjo rast in širitev strokovnega znanja ter naredili korak naprej na poti k odličnosti naših storitev.